BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 19, 2011

entry teristimewaaa

Asallamualaikum.
sejak kje memanjang nieh,busy oke..gaji mahal pulak.=.=
so,sllu xjumpe org teristimewe lah kan..ayah aku OK.tgk..pk boyfiee la tu.pk laen letueeewww..
hehehe.alhamdulilah,gaji pertama aku,jatuh hari rabu,tp aku gune cek so lmbt sikit laa..ari ni bru bank in.so,aku dah pk daa.nk beli ape

aku beli kan kfc untuk fmly aku.kek untuk hari bapa

YES! talk bout fathers day, its too mean 4 me
Dad kot.sape je..he so mean for me..
ENCIK ANUAR BIN NORDIN

ayah saye.ketue rumah.penasihat.pengerusi.pengarah dalam rumah ni
die sgt dasyat
jadi ibu kepada kami2 semua

jadi tukang masak
die lah yg kemas rumah
die lah yg basuh baju kami time gune mesin manual
die lah yg bg duet sekolah
die lah yg bg aku keluar rumah
die lah yang hntar kami semua pg sekolah
die lah yg hantar aku pg klinik 2 3 pagi demam panas
die lah yg membelikan kami nasi bungkus time beras habis
die lah yg korban kan duet hasil titik peluh die kt anak2 die yg nk mcm2
die yg teman kan aku buat IC n maybank,bsn bla bla bla
die lah yg jemput n amek aku dari sekolah
die lah yg tolog dandan rambut aku
die yg azan kan aku mase kecik2 dulu
die lah yg terpaksa rempuh hujan,naek moto semate2 nk beli kan aku popcorn
die lah segale2

selama 5 tahun die jadi mak setelah mak aku dh mniggal
aku sgt bgge dengan ayah aku
aku sgt rapat dengan ayah aku.
smp kan aku nk beli pakaian dalam n tuala tutt!! pon aku soh ayah aku belikan(dulu2 la)skrg x dah.hehehehe
klu kt sekolah kan,org sebut pasal mak,aku x sensitiv sgt,
tp klu org dah sebot pasal jasa bapa..
fuhhh,bederai air mate.xsanggup den.ayah aku adalah heroo no 1 bg aku
sggup nye die bekorban utk ank2 die
klu la aku xde ayah.
tekontang kanteng idup aku
subhanallah.
hanya tuhan yang tahu

Ayah,kakak syg ayah.akak akan buat ape sje untuk ayah
ayah, akak minx maaf klu kakak ade buat salah
teguris hati ayah
kakak xde niat.Ya Allah,ampun kan dosa ayahku, permudah kan lah segala urusan ayah ku.jauhkan segale beban terhadap ayah ku.
AMIN....

No comments:

Post a Comment