BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, July 15, 2011

Merepek

ari ni 15-07-2011
aku xde mood
dengan balik kje jalan kaki
hujan basah kuyup
AKU PENAT!!!
xde jadah nk cakap pasal UPU
sebab sebab sebab

aku dapat kos
Fakulti Kejuruteraan Pembuatan dan Pengurusan Teknologi

dekat ump PAHANG!

sumpah xde jadah aku belajar selame ni berflat flat aku bine tapi kos merepek.
wats dat men?
lagi memusnah kan harapan aku nk sambung blaja
lagi aku xde mood.
=.='

kepade rakan rakan aku yg berjaye aku ucap tahniah ok.
korang superb.
hehehe.tp alhamdulilah aku dapat tawaran belajar.atleast la
sebab mase isi upu pon aku maen2 KAN.
so aku dpt tawaran pon maen2 lahh.
haha

so,in the end aku jugak merane.

kepada ENCIK AHMAD ZAKI BIN KAMARUDIN,jgn sedih ye syg,ade harapan laen lagi.

THATS ALL FOR TODAY
ASSALAMUALAIKUM
:)

No comments:

Post a Comment