BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, June 1, 2011

bodoh punye negro

such a horrrooorrraaabblleeeee day
eeeuuuwww aku geli gileee...
shumpahh aku geli tahap gaban wehh

the story begin with some guy,i mean negro laahh seat at outside table and wanna take some oder
then die senyum2 n ckp

negro bodoh;hai sayangg..i want coffie

aku(annoy);wat type of coffie,flat white or coppucino or long black or blabla...

negro bodoh;ermm,sayang give me iced white choc coffie laaa

aku(annoy);errmm,eat?

negro bodoh;no,if i want eat i eat with u sayang,can (muke bajet macho)

aku(annoy);ok.(senyum sinis)


haaaaaaaaaaa...lepas je aku take oder,aku setting air die n soh munna hantar kan kt meje die.xsanggup aku nk jumpe die..
then!

kawan2 die pulak dtg.HALAMAKK
die nampk aku kan,soo die pggl aku laa..
then negro bodoh tu pggl aku 'sayang' lg oderkan air kawan die

noob

n aku xsgup lg jumpe negro tuu
coz aku teringat jugak la kes2 yang terjadi tentang penipuan ann
aku da pk bende2 tu dahh..then aku pon pandang tajam gile kt negro negro tuu
naseb bla..die settle kan bil n sgale jadah dgn munna
errr
sgt menankut kan

aku nk bg peringatan laaa
jgn anggap aku nie perempuan yg mudah cair dengan muke kaw bahjet NE-YO
n kate2 kaw yg loya tekak akuu,n sumeee laaa.aku xnk pon ok..
Aku xbatak dgn negro negro..itam2 niee
eeeuuuwwww.
oooammmmmjaaaayyyy
i cant believe its happend to mee

assallamualiakum

1 comment: