BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, July 31, 2011

perbaiki

alhamdulillah
kedatangan Ramadhan membuat kan aku lebih tenang
dan lebih beristiqamah
alhamdulillah

sempene Ramadhan ni,hati aku mudah lembut
dan aku harap dalam sebulan aku berpuasa aku dapat merubah diri aku nieh

insAllah

memakai tudung dengan betul
perkemas kan IBADAH
banyak belajar solat sunnat
Perkemas kan sikap aku sebagai wanita soleha
dan jauh kan maksiat durjana

ini harapan aku
hanya Tuhan yang dpt menentukan aku dpt laksanakan atau tidak
klu tak munking lain kali
kalu Allah SWT xizin kan
xpe lah
ini hanya doa ku
harap dimakbulkan

~CLOSE PART I~

aku skrg nie macam pelik dah taw dengan ternd budak2 sekarang ni.
macam arituh
aku pg makan2 kt sebuah mall nie
then terlalu ramai budak2 bawah umur
hati aku monolog dalaman

-haih budak2 nie,dah malam2 keluar,mak ayah diorg xmarah ke?
mak ayah diorg ni tau ke diorg kemane,dengan sape?
dengan pakaian mcm xcukup kain
ASTAGFIRLUALLAHALAZIM

mengucap beberape kali

tegelak,tepuk tampar ,men cubit dgn berlainan jantina
ape bondo eah tu?
mase kecik ko xmain tepok amai amai ke?

SERIUS aku xjeles dengan tabiat korang yg mcm ape je tu
tp aku org islam,nk tegor pon salah
aku sape
tp korg tuh sebagai sedare islam same dengan aku la WEH!
aku tegor dalam hati je
lagi bagus

pastu ade lagi peristiwe

time nieh si zaki tu cakap

Z= eh tgk la,die pakai canon lah
(budak depan die bawak beg camre,dlam belasan tahun,sambil berkepit dengan awek die,n folow kawan2 die yg laen)

A=hekeleh,,budak baru nk up mmg mcam tu

sory la,nada aku bukan untuk myindir,tp salah seorg kawan die dengar n pandang aku

hahahaha
ko terase ke?
oppppsss soryy laaa
not i mean it

sape makan cabai terase la cabai nye

aku harap kepade adik2
,Maybe korg influence by friends la korg jd mcm nie kan
kesian korang
cube cari pedoman oke adik adik?


asallamualikum

2 comments:

  1. tepuk amai2 amek kau!! hahha..

    syukur kot aku xde adik pmpuan..payah ooo..

    ReplyDelete
  2. haha.sengal kaw izza.jom maen tepok amai2

    ReplyDelete